1995 yılında, 21 mağaza ile hizmet vermeye başlayan BİM, Türkiye’ye yüksek indirim (hard-discount) modelini ilk kez getiren marketler zinciri olmuştur. Temel tüketim ürünlerini yüksek kalite standartlarında ve mümkün olan en düşük fiyatlarla tüketiciye sunan bu modelin Türkiye’de öncüsü BİM’dir. Tercihen öz markalardan yaklaşık 600 ürün ile sınırlı ürün çeşidine sahiptir. Ana hedef çok sayıda öz markalı ürüne sahip olmaktır.

 

Kalite önceliğinden ödün vermeksizin izlediği etkin maliyet kontrol politikaları, sayıları ülke genelinde 3600’ü aşan mağazaları ve deneyimli yönetici kadrosuyla BİM, geçtiğimiz 17 yıl içinde gıda perakendeciliği sektöründe Türkiye’nin lider oyuncusu haline gelmiştir. BİM bugün itibariyle Fas’taki 100’e yakın mağazası ile yüksek kaliteli, uygun fiyatlı ürünlerini Faslı tüketicilerle buluşturmuştur.

 

BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.
BİM’in haberlerine buradan ulaşabilirsiniz.