Günümüzde şirketler için sektörlerinde rekabetçi bir kurumsal konumlandırma elde etmenin; daha çok ürün veya hizmet satışı yapmak, en yetkin çalışanları kazanmak, en uygun iş ortakları ile işbirliği yapmak için kalıcı bir itibar çizgisi yakalamanın olmazsa olmaz şartlarından biri sistematik kurumsal iletişim faaliyetidir.

Aynı şekilde, sivil toplum kuruluşlarının da, kamu kurum ve kuruluşlarının da misyonlarını gerçekleştirmek için ihtiyaçları olan toplumsal sinerjiyi oluşturmalarının temel araçlarından biri kurumsal iletişimdir.

Kurumsal iletişim, Tribeca İletişim Danışmanlık’ın temel yetkinlik alanlarından biridir. Bu konuda geniş bir bilgi birikimimiz, farklı uzmanlık seviyelerinde  deneyimli bir ekibimiz bulunmaktadır.

Kurumsal iletişim yaklaşımımız iki temel tespite dayanmaktadır. Bunlardan birincisi günümüzde kurumsal iletişimin şirketlerin ve kurumların en temel yönetim fonksiyonlarından biri haline gelmiş bulunmasıdır. Artık hiçbir şirket veya kurumun iletişimi, sadece zor bir konu karşısında veya bir kriz anında başvurulması gereken bir  araç olarak görmek lüksü yoktur. Bu nedenle tüm bu yöndeki faaliyetlerin stratejik bir perspektif ile ele alınması gereği vardır.

İkincisi ise kurumsal bir iletişim yetkinliğinin artık sadece algılama yönetimi odaklı olarak yürütülemeyeceği, eşzamanlı olarak aynı ölçüde ilişkilerin yönetimini esas alan, ortak akıl paydasında yürütülmesi gerektiği gerçeğidir.

Bir başka deyişle kurumsal iletişim söz konusu olduğunda, bu iletişim etkinliğine konu olan kişi ve gruplar bir  “hedef kitle” olmaktan ziyade, o kurumun tüm faaliyetlerini doğrudan etkileyen sosyal paydaşlar konumundadırlar. Bu bakımdan “kurumsal iletişimin” ana misyonu  kurumun çıkarları ile paydaşlarının çıkarları arasında ortak bir akılın yaratılmasını sağlamaktır.

Bu çerçevede Tribeca İletişim Danışmanlık olarak görevimiz bu misyonunun gerçekleşmesinde şirketler, sivil toplum kuruluşları ve kamu kurumularının üst yönetimlerine destek ve yardımcı olmaktır.

Kurumsal iletişim hizmetlerimiz şu ana başlıkları içermektedir:

a) Kurumsal İtibar Yönetimi
b) Kurumsal Konumlandırma
c) İç İletişim ve Değişim Yönetimi
d) Konu ve Kriz Yönetimi
e) Kurumsal Sorumluluk Programları
f) Finansal İletişim / Yatırımcı İlişkileri
g) Toplumsal Çevre İlişkileri
h) Kurum Sözcülüğü
i) Stratejik Medya İlişkileri Yönetimi