PERYÖN “İnsana Değer Ödülleri”nin sahipleri belli oldu

İnsan Yönetimi alanında çalışmalar yapan sivil toplum kuruluşu PERYÖN’ün düzenlediği “İnsana Değer Ödülleri”ne bu yıl damgasını vuran şirketler arasında Borçelik de yer aldı. Borçelik, çalışanlara yönelik “Bi’işler” projesi ile “Fark Yaratan İK Projeleri – İnsan Kaynaklarında Dijital Dönüşüm” ödülünün sahibi oldu.

Çalışanların hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen inovatif bir proje olan “Bi’işler”, yassı çelik sektörünün lider şirketlerinden Türkiye’nin en büyük ve en yüksek kaliteli galvanizli çelik üreticisi Borçelik’e ödül getirdi. İnsan Yönetimi alanında çalışmalar yapan PERYÖN tarafından düzenlenen “İnsana Değer Ödülleri” kapsamında, “Fark Yaratan İK Projeleri – İnsan Kaynaklarında Dijital Dönüşüm” kategorisinde verilen ödülü “Bi’işler” projesi ile Borçelik kazandı.

PERYÖN ödüllerine 24 firma başvurdu!

İnsanı ve işi odağına alan yapısıyla İnsan Yönetimi alanında kurulmuş ilk sivil toplum kuruluşu olan PERYÖN, İnsan Kaynakları Yönetimi alanında yenilikçi, yaratıcı ve başarılı uygulamaları tanıtmak, örnek nitelikteki çalışmaları sektöre kazandırmak, kurumların birbirinden öğrenme sürecini özendirmek ve desteklemek amacıyla 10 yıldır İnsana Değer Ödülleri’ni düzenliyor. Ödüller; İnsana Değerde Liderlik, Etkin İş Gücü Yönetimi, Memnuniyet ve Bağlılık, Gelişim ve Dönüşüm Yönetimi ve Fark Yaratan İK Projeleri olmak üzere 5 ana kategoride veriliyor.

Bu yıl Türkiye çapında 24 Firma ve 28 başvuru arasından yaklaşık 6 ay süren değerlendirme sonrasında Türkiye’de ‘İnsan Yönetimi’ alanındaki en önemli ve saygın organizasyon olan 10. PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 3 Mayıs 2018 Perşembe günü Wyndham Grand Levent otelinde yapılan törenle sahiplerini buldu.

Akademi ve iş dünyasından oluşan jüri üyelerinin seçimleri sonucunda Borçelik Bi’işler projesi ile İnsan Kaynaklarında Dijital Dönüşüm kategorisinde başarı ödülünü alarak geceye damgasını vurmayı başardı. Ödül Idecon kurucusu Yaprak Yapsan tarafından Bi’işler ekibine verildi.

Yönetim süreçlerini etkinleştiren proje!

İdari İşler Süreç Yönetimi ve Raporlama Sistematiğinin İyileştirilmesi projesi olan Bi’işler, talep sistemiyle kaynakların etkin yönetimini ve maliyetlerin azaltılmasını sağlamayı amaçlıyor. Projenin hedefleri arasında çalışanların hayatını kolaylaştırmak, dijitalleşme ile operasyonel faaliyetleri azaltmak, raporlama sayesinde performans takibini gerçekleştirmek, mobil uygulama ile bilgiye hızlı ulaşmak, anında geri bildirim ile hizmet kalitesini artırmak da yer alıyor.

Bi’işler projesi; İdari İşler departman süreçlerinin yönetimini daha etkin ve daha sistematik hale getiren çözümler üretirken, diğer taraftan da çalışanların hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen web ve mobil uygulamayı geliştirdi.

Bi’işler çalışanların hayatını kolaylaştırıyor!

Günümüzde artan iş yoğunluğu ve teknolojinin hızla ilerlemesi sonucu çalışanlar kendilerini ilgilendiren konularda daha iyi hizmet almak ve bu hizmetleri daha kolay talep edebilmek istiyorlar. Çalışanlar maaş, kariyer beklentilerinin yanı sıra çalışma ortamı, servis, güvenlik, sağlık ve yemek alanlarında aldıkları hizmetleri de önemsiyorlar. Bi’işler mobil uygulaması servis saatlerinden sağlık randevusuna, etkinlik katılım durumlarından telefon listelerine ve temizlikten güvenliğe kadar çalışanların ihtiyaçlarına tek tıkla çözüm buluyor.
İş güvenliği ve çalışan sağlığına öncelik veren Borçelik’te işyeri hekimi ve psikolog hizmeti mobil uygulama ile randevu sistemine geçiyor. Bi’işler sayesinde hizmetlere kolayca ulaşılıyor.

Bi’işler ile ayrıca aylık yemek menüsünü görüntülemek, anlık olarak puan verip yorum yapmak, böylece sevilen yemekleri menüye dahil etmek, beğenilmeyenleri menüden çıkarmak, geri bildirimler sayesinde kaliteyi artırmak da mobil uygulama ile mümkün olacak.

Bi’işler ile servis bilgileri de çalışanların parmaklarının ucunda. Mobil uygulama sayesinde servis bilgilerine ulaşılabilecek,” yakınımda” tuşu ile bulunulan yere en yakın duraklar görüntülenebilecek ve “favori” tuşu ile en çok kullanılan servisler eklenebilecek. Ayrıca “konum” tuşu ile servisin anlık konumuna da ulaşılabilecek.

Yine Bi’işler mobil uygulaması ile şirketin düzenlediği sosyal etkinliklere katılım bilgisi ve sayısı iletilirken ulaşım detayları da seçilebilecek. Bu uygulama ile çalışanlar aynı zamanda, aldıkları hizmetlerin kalitesini artırmak ve hızlı aksiyonların alınmasını sağlamak için yapılan anketleri cevaplayarak geri bildirimlerini iletebilecekler.