6.3 milyar avroluk satışla rekor kırdı

2016 yılında, bir önceki yıla göre yüzde 8 büyüyerek, 6.3 milyar avroluk satış rakamına ulaşmayı başaran DKV Euro Service, 2020 yılına kadar satış rakamını ikiye katlamayı hedefliyor.

10 Mayıs 2017 / İstanbul – Avrupa ve Rusya otoyollarında, markadan bağımsız 60.000 kabul noktası ile otoyol ve akaryakıt kartları pazar lideri DKV Euro Service, 6.3 milyar avroluk satış ile 2016 yılını yine bir tarihi başarıyla kapattı. 80 yıllık şirket tarihindeki ikinci kez en başarılı yılını geçiren DKV Euro Service, bir önceki yıla göre yüzde 8’lik bir büyüme kaydetti. DKV 2020’de satış rakamını ikiye katlamayı hedefliyor.

İtalya ve Fransa gibi Avrupa’daki gelişmiş pazarlarda da hem akaryakıt hem de otoyol ödemelerinde dikey olarak büyümeye devam ettiklerini belirten DKV Euro Service Türkiye Satış Müdürü Deniz Çokcoş Sezer, “2016’da sadece Avrupa’da 5.000 yeni akaryakıt dolum istasyonunu hizmet ağımıza ekledik. Öte yandan Avrasya bölgesinde kuzey-güney aksında yer alan Türkiye, Rusya ile birlikte Avrupa’dan sonra en büyük potansiyele sahip iki ülke konumunda. Bu bölgedeki hizmet ağımızı hızla genişletiyoruz. Avrasya projemize dahil olan Gürcistan bu yılın başında aktif olan yeni pazarların ilki oldu. Ayrıca, geçtiğimiz Nisan ayında Hırvatistan otoyol ödemelerine başladık. Kazakistan ve Azerbaycan gelecek dönemde yatırım yapmayı planladığımız diğer ülkeler” dedi.

Dijitalleşme lojistik sektörünün önündeki en önemli fırsat

DKV olarak sundukları katma değerli hizmetleri teknoloji yardımıyla tek merkezden yönettiklerine dikkat çeken Deniz Çokcoş Sezer, “Dijitalleşme özellikle son yıllarda kar marjlarının daraldığı lojistik sektörü için büyük bir fırsat barındırıyor. Günümüzde zaman kendi başına bir maliyet kalemi. Sunduğunuz hizmet ile müşterinize ayrıca zaman kazandırabiliyorsanız, onların pazarda avantajlı konuma gelmesine katkıda bulunuyorsunuz demektir. DKV müşterileri onlara sunulan hizmetleri bir web arayüzü ile izleyebiliyor ve yönetebiliyorlar. Ofislerinden yolda seyir halindeki filolarını rahatlıkla takip edebiliyor, güzergah üzerinde ihtiyaç duyulabilecek bilgilere erişebiliyor, otoyol hesaplama uygulaması sayesinde maliyet analizlerini rahatlıkla yapabiliyorlar. Hizmet kalitemizi daima en üst seviyede tutabilmek üzere DKV olarak teknolojiye daimi olarak yatırım yapıyoruz. Sadece 2016’da, tüm Avrupa’da çoğu teknolojik birimlerde çalışmak üzere 200 kişiyi istihdam ettik” dedi.” dedi.

DKV Euro Service hakkında:

DKV Euro Service yaklaşık 80 yıldır lojistik ve karayolu taşımacılık sektörüne hizmet sağlayan lider firmalardan biridir. DKV Euro Service Avrupa ve Rusya otoyollarında, markadan bağımsız 60.000 kabul noktasında nakitsiz hizmetten, otoyol geçiş ücretlerine, vergi iadesi ödemelerine uzanan geniş bir yelpazede maliyet optimizasyon ve filo yönetim hizmeti sunmaktadır. 820 çalışanı olan DKV Euro Service, DKV MOBILITY SERVICES Group şirketidir. 2016 yılı itibariyle 6,3 milyar Euro ciro açıklayan DKV Euro Service, 42 ülkede temsil edilmektedir. 2,7 milyon DKV CARD ve araç içi cihazı 140.000 müşteri tarafından kullanılmaktadır. DKV CARD 2016 yılında, 12. kez yakıt ve hizmet kartı kategorisinde en iyi marka ödülüne layık görülmüştür.